lördag 14 mars 2009

Isis går!

Ja nu har det hänt, Isis har tagit sin första promenad på egen hand. Det går jäkligt vingligt men huvudsaken är ju att hon rör sig framåt på två ben eller? Här under har jag bildbeviset på att det jag säger är helt sant...



Den andra filmen visar en övertänd Skrotis som tror hon kan göra vad som helst bara för att hon tagit ett par steg. Känsliga tittare (farmor och mormor) varnas för hugg i magen av oro när de ser filmen under.
Och som jag skrev i föregående inlägg så kanske min mor och far inte var helt fel ute när de införskaffade en hjälm till mig när jag var liten.
Notera gärna mitt, upp igen! Pedagog ut i fingerspetsarna he he...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick bra med Skrotis huvud föresten. Det syns inte på filmen men hon har både matta och nallebjörn under huvudet...

Anonym sa...

Ramlingen är bara för rolig. Skulle lätt vinna 10.000 dollar på Låt kameran gå.

Anonym sa...

Sen måste jag berömma dig Mange, även om det tar emot, för rubrikfönstret med Isis som Jediriddare. Jävligt snyggt. Du borde hålla på med sånt här på heltid.