måndag 30 mars 2009


Skrotis och jag känner att det går bra nu, timmarna och minuterna tickar på och det känns som att vi kommer bra överens om dagarna. Vi kan ju såklart bli sura på varandra och tjafsa lite då och då men det brukar blåsa över ganska snabbt.
Det vi sysslar med under veckorna och vi båda tycker kul är lego, träna på att gå, stå i fönstret och stirra på aningslösa människor utanför och att dansa.
Just dansen är ett väldigt mysigt inslag i vardagen, jag brukar föreslå att vi ska dansa tillsammans vid 9:30 ungefär. Skrotis brukar då peka på vardagsrumsgolvet och säga där!
Sedan dansar vi till p3musik till en av oss somnar (förhoppningsvis Skrotis).
Efter det är det bara att dumpa slöhögen i sin säng och fortsätta dansa lite själv...
Tack för danserna Skrotis!

6 kommentarer:

Sara sa...

Värsta radarparet! Snacka om att det känns tryggt (men förvisso tråkigt!) att lämna er själva på mornarna. PUSS!

Limpan sa...

Blir det "house" musik då? eller är det mycket "jungel" ??

Jag vet inte, Isis känns mest RnB.

mange sa...

det är bara bd som gäller såklart!

Sara sa...

Vadå Mange, lyssnar ni på Broder Daniel här hemma om dagarna? Det trodde jag inte om dig. He, he.

Limpan sa...

Ja vafan Broder Daniel funkar ju i alla lägen, lite mörkt kanske??

carlsson sa...

Hallå Mange. Jag måste tyvärr erkänna att den här bilden och den översta bilden i föregående inlägg, framförallt den, är suveräna. Mycket närvaro, mycket liv. Och det med en kompaktkamera.