fredag 9 januari 2009

Nyvaken!


Idag ska Isis och hennes mor gå och träffa en kompis i västertorp. Själv skall jag göra det bästa av tiden och försöka göra nåt kul, men eftersom inga fler än jag är hemma från jobbet så får det nog bli lite tevespel tror jag... Jag tycker det är lite intressant att de flesta mammor och pappor i min ålder (30) fortfarande älskar tevespel, det känns som att min generation aldrig kommer att växa upp när det gäller den biten. jag skyller på Mario bros, det var det spelet som skapade mitt spelberoende i alla fall.

2 kommentarer:

Sara sa...

Hmm, jag var också biten av Mario Bros när det begav sig, men växte tydligen upp ändå. Så det är möjligt, Babie!

carlsson sa...

Jag blev fruktansvärt förbannad när jag kom in på den här bloggen och klickade in på din profil och upptäckte att du hade haft 754 profilvisningar. Vad i helvete, tänkte jag, den här bloggen har ju bara funnits en vecka. När jag hade lugnat ner mig insåg jag att det var siffror från din gamla blogg, någon måtta får det vara. Kul att du har börjat skriva lite längre. Fina bilder på lilla Easy. Hon är så söt.