tisdag 20 januari 2009

Skrotis och farmor...


Under min uppväxt så har jag egentligen bara haft en äldre släkting närvarande i mitt liv och det är min kära gamla farmor Elsa. Skrotis är lyckligt lottad då hon har både mor och farföräldrar kvar i livet. Både hon och vi är glada över det då det ger perfekta barnvakter och en trygghet i livet. Jag vet att de kommer att ge skrotis en massa kärlek under hennes uppväxt.
Skrotis farmor har varit hemma hos oss två dagar i rad och hjälpt mig med en magsjuk unge som har känt sig olustig över det mesta. Skrotis tycker väldigt mycket om sin farmor och somnade tryggt i hennes famn.
Tack alla mor och farföräldrar för att ni finns här för oss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för det gubben min, de var fint skrivet.

Anonym sa...

Bra morsan, nu har du lärt dig kommentera ordentligt...

Sara sa...

Vad fint!

Anonym sa...

GRATTIS GUBBE!!!